Hungry for fight hungry for love.

Nämn något som gjorde dig glad igår: Promenad över Västerbron i famnen på en underbar människa med HÖG musik och dans.
Vad gjorde du kl 08 imorse:
Jag sov bort min dag

Vad gjorde du för 15 min sedan:
Åt upp det sista från min melon och kramade mamma hejdå

Det sista du sa högt:
"Jag vill inte städa"

Det senaste någon sa till dig:
"Kajsa, städa"

Vad har du druckit idag:
Juice och smoothie

Vad var det senaste du åt:
Melon

Vad var det senaste du köpte:
Pinnar med tobak innuti

Vad är det för färg på din ytterdörr:
Vit

Vad är det för väder hos dig nu:
Äckligt dumväder som inte känns som sommarväder

Godaste glassmaken:
Olika, beror på vilket humör jag är på

Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Japp

Sover du tungt:
Jättetungt
Drömmer du mardrömmar:
När det är fullmåne ja

Trivs du med ditt jobb:
Vi får väl se om en vecka

Favoritklädsel:
Mammas trosor. Bara

Favoritlåt just nu:
Untrust us eller CEOs nya låtar

Vad ser du om du tittar till höger:
En vägg med farfars tavla på

Vad gör dig glad just nu:
Några få ord

Vad ska du göra härnäst:
Städa, nee. Klä på mig och gå på kalas
Höger eller vänsterhänt: H-girl
Humör just nu:
Lite förvirrad

Favoritgodis:
Godis är inte min grej, passionsfruktschoklad?

Kläder just nu:
Sovtröja och trosor

Sommarplaner:
Jobba, resa, festa, supa på festival, lyssna på banden på festival

Hur många kuddar sover du med:
Dos

Spelar du något instrument:
Inte så bra

Morgon eller nattmänniska:
Natt

Vad är viktigast för dig:
Det finns många svar

Är du kittlig:
På knäna ja

Snarkar du:
Det vet jag ingenting om, men det skulle inte förvåna mig

Stjärntecken:
Tvilling

Äckligaste insekten:
Tycker om insekter

Längtar du mest efter just nu:
En puss på kinden och gårdagen längtar jag efter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0