Korsade ord.

I ett försök till förståelse
Framhäva de sidor vi aldrig ser
Tillbakadragna ouppnåeliga
Vi hittade vissa svar på gömda gåtor
Klottrade ned med krokig handstil
Spillde bokstäver över oss själva
Torkade upp det som fanns på ytan
Salig äro vintern
Men ack, än vi spelar sommarens sång
Pojkaktiga hjärnor som bildar de vackraste ord
I en gemensam tanke
Vad kommer hända om inte
Om
Överbelastar det sköraste jag har
Överanvänder det jag bryr mig minst om
Förstör inte för mig en gång till
Försök bara att förstå
Du är för bra för att vara
Sann

Kommentarer
Postat av: Anonym

så otroligt fint skrivet och formulerat, du är väldigt duktig på att använda vackra ord!

2010-10-09 @ 01:41:42
Postat av: Anonym

så otroligt fint skrivet och formulerat, du är väldigt duktig på att använda vackra ord!

2010-10-09 @ 01:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0