Sakna, eller bara minnas?

Har du någonsin: 
Varit medvetslös: har svårt att definiera ordet medvetslös
Hånglat med nån riktigt ful: ska nog svara ja på den frågan
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll?: oh ja
Gjort något riktigt dumt? det beror på vad man menar med dumt, men jag antar att alla gjort någonting dumt någon gång. även gud har sina skelett 
Gjort något du verkligen ångrar? synd att ångra, går inte att göra någonting ogjort
Varit nykter på nyårsafton? men vad tror du om mig?
Åkt ambulans? skulle vilja testa
Gjort nåt olagligt? olaglig är mitt förnamn
Blivit polisanmäld? tur nog aldrig
Slagit ner någon? nej, fysisk våld är nog ingenting för mig
Skämts över dina föräldrar? antar att jag har det, men mest för att samhället tycker att man ska det
Skämts över dig själv? inte vad jag kan minnas
Varit kär? om kär innebär att man också ska vara lycklig måste jag säga nej, annars JA!
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? jag har chans på alla...
Är du ensam nu? nej då
Vill du gifta dig? svårt att säga nu
Vill du ha barn? javisst
Senaste personen som:
Såg dig gråta? mammi
Fick dig att gråta? min dumma sjukdom
Du gick på bio med? ... Klara kanske... går inte så ofta på bio
Skällde på dig? doktorn, som sa att jag drack för lite vatten
Har du ... de senaste 48 timmarna:
Gråtit? man ska inte ljuga, ja det vill säga
Kramat någon? mycket
Pussat någon? nä, ingen vill pussa en när man är sjuk
Köpt någonting? treo?
Sjungit? har ingen röst
Saknat någon? mina kära vänner
tänker alltid tillbaka på när dessa listor var min vardag
när jag var 13 år och levde för bilddagboken
ömma tider
glada tider
tider utan problem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0